Jom Buat Duit

Monday 16 July 2012

Tatum bangga wajah kacak


AKTOR Channing Tatum mengakui dia seperti sudah menang 'loteri genetik' apabila dikurniakan wajah yang kacak. Pelakon yang baru muncul dengan filem tentang penari bogel lelaki, Magic Mike itu mengakui dia gembira dirinya dilabelkan sebagai lelaki kacak. Ini kerana, dia percaya hal tersebut sangat membantu dalam menaikkan karier lakonannya, biarpun dia mengakui tidak boleh bergantung selama-lamanya kepada aset wajahnya itu.

Katanya kepada majalah T2: "Saya akui ibu dan bapa saya dari golongan yang rupawan dan saya mewarisi genetik mereka. Ia seperti menang loteri genetik. Memiliki wajah yang kacak memang membantu saya meraih tawaran lakonan yang banyak."
Tambahnya: "Tapi saya sedar, kita tidak boleh bergantung kepada wajah yang kacak sahaja kerana apa yang paling penting adalah bakat lakonan."
Tatum, 32, yang merupakan bekas penari bogel dan model menegaskan dia telah berusaha keras untuk memperbaiki skil lakonannya.
"Ketika membesar saya tidak pernah mengimpikan untuk menjadi pelakon. Namun, wajah kacak saya yang membawa saya masuk ke dalam industri filem dan saya mengambil masa lapan tahun untuk memantapkan skil lakonan," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters