Jom Buat Duit

Friday 13 July 2012

Cerita mati Sharon Stone

PADA tahun 2001, aktres Sharon Stone hampir menemui ajal kerana mengalami masalah jangkitan kuman dalam otak sehingga terlantar koma. Waktu itu, doktor memberitahu bahawa peluang untuk beliau hidup agak tipis.

Namun, tanpa disangka, satu keajaiban telah berlaku. Ia dialami aktres tersebut sewaktu dalam koma. Menurut Stone, sewaktu koma, beliau telah melihat objek cahaya putih datang ke arahnya, sebelum tersedar dari koma selepas itu.

"Sebaik saya melihat cahaya putih tersebut, saya seperti sedang berjalan dalam sebuah lorong dan kemudian bertemu dengan orang-orang yang saya kenali tetapi sudah mati, namun mereka semua seperti hidup semula.
"Saya juga berasa seperti berada dalam keadaan yang sangat sempit dan diberi pilihan untuk bergabung dengan mereka yang saya lihat atau berjalan mengikut cahaya. Saya akhirnya memilih untuk berjalan ke arah cahaya," cerita Stone tentang pengalaman ketika dalam koma.

Stone juga mengaku, sewaktu berada dalam koma, beliau juga telah mengalami banyak hal magis yang berlaku dan sukar untuk dijelaskan dengan logik.
Tambahnya: "Saya tak tahu apa yang membuat saya kembali hidup. Biarlah waktu yang menjawab."

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters