Jom Buat Duit

Wednesday 13 June 2012

Bieber pukau peminat


BIEBER duduk di atas pentas di depan skrin yang memaparkan para peminatnya di Plaza Zocalo, bandar raya Mexico kelmarin.


BANDAR RAYA MEXICO - Penyanyi terkenal, Justin Bieber memukau para penonton yang menyaksikan konsert percumanya di Plaza Zocalo di sini kelmarin.
Semasa Bieber, 18, menyanyikan lagu hitnya, Baby pada persembahan pembukaan, peminat-peminat bagaikan histeria menjerit-jerit namanya.

"Bandar raya Mexico, terdapat ramai orang pada hari ini. Setiap orang daripada anda merupakan peminat utama saya," kata Bieber kepada penonton.
Bintang remaja itu memakai seluar jean berwarna putih, kemeja-T kelabu dan kasut berwarna kuning ketika membuat persembahan bersama lima penari.
Ekoran penonton yang terlalu ramai, empat skrin gergasi disediakan buat peminat yang kebanyakannya perempuan dan ibu bapa mereka.
Bieber turut meminta seorang gadis naik ke pentas sebelum memberikannya sejambak bunga.
Dia kemudian menyanyikan lagu One Less Lonely Girl sehingga menyebabkan gadis itu tidak berhenti menangis.

Lokasi konsert itu bertukar menjadi lautan ungu.
Sebahagian penonton yang berumur belasan tahun dan berusia antara 10 hingga 14 tahun memakai pakaian berwarna ungu yang dikatakan warna kesukaan Bieber.
Selepas menyanyikan beberapa buah lagu sambil bermain gitar akustik, Bieber menukar pakaian berwarna hitam dan menyanyikan lagu-lagu bertenaga termasuk Somebody To Love.
Sementara itu, pada sidang akhbar sebelum konsert berlangsung, bintang kelahiran Kanada itu menyatakan dia memahami perasaan peminat-peminat perempuan.
"Tiada seorang pun artis yang saya amat kagumi yang menyebabkan saya melakukan sesuatu yang gila.

"Namun, jika Michael Jackson berada di sini, saya akan melakukan (sesuatu yang gila) untuknya.
"Justeru, saya memahami perasaan yang dirasai gadis-gadis dan ia membuatkan saya berasa amat berbesar hati," katanya.
Konsert tersebut berakhir dengan pertunjukan bunga api. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters