Jom Buat Duit

Wednesday 27 June 2012

Pembunuh kekasih dihukum gantung

ALOR SETAR – Suasana di galeri awam Mahkamah Tinggi di sini semalam diselubungi kesedihan apabila seorang tukang masak yang dijatuhi hukuman gantung sampai mati kerana membunuh kekasihnya yang merupakan graduan Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) memohon maaf sambil menangis teresak-esak.
“Saya begitu kesal dengan perbuatan saya dan memohon maaf kepada isteri dan anak-anak saya serta keluarga mangsa. Saya mohon agar Allah mengampunkan dosa saya dan harap semua pihak maafkan kesalahan saya,” rayu Othman A. Aziz, 61, sejurus dijatuhi hukuman tersebut.
Othman didakwa membunuh Ratna Sufizzahriyanti Omar, 23, di rumah bernombor 1926H, Taman Mahkota, Jalan Stadium di sini antara pukul 8.45 malam 2 Mei 2011 hingga 12.45 pagi keesokan harinya mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters