Jom Buat Duit

Sunday, 24 June 2012

Perangai buruk Ramona Zam Zam


RAMONA dikatakan sudah pandai memilih. 
 

MINGGU lepas, mulut becok si Gayah Debab berbuih-buih bercerita kat Diva pasal Ramona Zam Zam. Diva tanya satu perkara sahaja; siapa Ramona Zam Zam. Dia wajah jenama air atau duta kosmetik. Kalau artis, apa drama atau filem lakonan dia?

Jenuh jugalah Gayah kerutkan kening nak ingatkan apa lakonan Ramona Zam Zam yang rasa-rasanya tak ada orang nak ingat sangat. Kata Gayah, pelakon itu sekadar tumpang nama program realiti pencarian bakat majalah, selebihnya jual kisah kontroversi yang tak habis-habis keluar dari mulutnya.
Paling baharu, katanya si Ramona ni sudah pandai memilih. Bagus kalau pandai memilih, maknanya ada cita rasa tapi kalau memilih tak ukur badan sendiri, itu namanya saja nak menempah binasa. Dah namanya artis, suam-suam kuku pun artis juga, kalau memilih jurusolek, pereka fesyen ke, itu biasa.
Tambah Gayah, Ramona tahun ni dah pandai pilih regu dalam sesi fotografi. Kalau setahun lepas, peluk dengan tiang karat pun sanggup! Tapi sekarang, jangan sesuka hati nak gandingkan dia, kalau bukan dengan calang-calang orang.

Dah dua tahun dalam industri, mungkin dia rasa dia dah cukup hebat. Jadi, untuk gandingan dalam fotografi pun kena dengan nama besar sahaja, setakat pelakon tambahan dia tolak mentah-mentah okey.
Eh, kalau macam tu, Diva pun boleh buat syarat sebab sudah berdekad jadi penulis. Jadi, kalau setakat artis baharu setahun jagung nak minta ruangan perkenalkan diri dengan Diva, maaflah, carilah wartawan baharu ya! Jemari matang ini tidak betah menulis cerita artis baharu nak naik, muaklah! Itu jawapan sama yang Diva dengar 10 tahun sudah!

Kosmo

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)