Jom Buat Duit

Thursday 28 June 2012

Gerrard ubah fikiran


GERRARD (kiri) dan Rooney gagal membantu England melangkah lebih jauh pada Euro 2012.


LONDON - Steven Gerrard menegaskan bahawa dia tetap akan menggalas tugas selaku kapten England meskipun mengalami kekecewaan pada Euro 2012.
Gerrard yang mencapai usia 32 tahun bulan lalu mendedahkan bahawa dia akan mempertimbangkan masa depan karier antarabangsanya sebaik tamat kempen Euro kali ini.
Bagaimanapun, perancang Liverpool itu membatalkan hasrat tersebut sejurus skuad The Three Lions tewas kepada Itali pada aksi suku akhir, Isnin lalu.
Pada aksi di Stadium Olimpik, Ukraine itu, England tewas 2-4 menerusi penentuan sepakan penalti selepas kedua-dua pasukan terikat tanpa jaringan sehingga tamat masa tambahan.
"Ya, saya masih mahu menggalas tugas selaku kapten England.
"Saya ada bercakap dengan pengurus pasukan mengenai perkara ini. Saya beritahu bahawa saya akan terus beraksi untuk skuad kebangsaan selagi khidmat saya diperlukan.
"Saya suka menjadi kapten. Saya suka dengan tanggungjawab sebagai kapten.
"Secara peribadi, kempen Euro 2012 merupakan aksi terbaik saya sepanjang beraksi di pentas antarabangsa.
"Saya sentiasa cuba untuk memberikan yang terbaik buat pasukan dalam mana-mana kejohanan," kata Gerrard. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters