Jom Buat Duit

Sunday 24 June 2012

England pilihan Nani bertemu Portugal di pentas akhir

WARSAW - Pemain sayap Portugal, Nani memasang impian untuk bertemu England pada final Euro 2012.
Nani berkata, Portugal berada di landasan yang tepat untuk mara ke final selepas berjaya menewaskan Republik Czech 1-0 pada aksi suku akhir di Stadium Nasional, Poland, Jumaat lalu.
Bagaimanapun, skuad bimbingan Paulo Bento itu bakal berdepan satu lagi ujian getir apabila dijadualkan bertemu Sepanyol atau Perancis pada aksi separuh akhir di stadium Donbass Arena, Ukraine awal pagi Khamis ini.

Nani yang berkongsi bilik persalinan dengan bintang England, Wayne Rooney, Ashley Young dan Phil Jones di Manchester United berkata: "Mungkin kami akan bertemu England pada final Euro kali ini.
"Kamu tidak tahu apa yang akan berlaku. Dalam bola sepak, macam-macam boleh berlaku tetapi kami perlu menewaskan lawan pada separuh akhir sebelum memikirkan mengenai aksi final.
"Kami tidak kisah siapa yang akan menjadi lawan, ia tidak penting. Namun, kemenangan ke atas Czech, Jumaat lalu adalah sesuatu yang menakjubkan.
"Kami berasa sangat gembira kerana pasukan menunjukkan persembahan yang menakjubkan ketika menentang Czech.
"Meskipun kami hanya menjaringkan satu gol, sumbangan semua pemain dalam skuad ini menjadi lebih baik dari semasa ke semasa." - Agensi

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters