Jom Buat Duit

Saturday 31 December 2011

Rozita tak kisah dikait ‘pucuk muda’



KOTA BHARU: Pelakon jelita, Rozita Che Wan, 38, tidak kisah dengan tanggapan dia gemar memilih ‘pucuk muda’ sebagai teman selepas dikaitkan dengan dua artis muda, Ahmad Shahir Zawawi, 23 (Shahir AF8) dan Zain Saidin, 27.
Menurutnya, dia tidak bimbang dengan tanggapan itu kerana ia lebih baik daripada ‘dilabel’ sebagai perampas suami orang.

“Daripada orang pandang saya cari laki orang,” kata Rozita yang ketawa sebaik ditanya mengenai dirinya yang sering dikaitkan dengan artis muda.
Rozita berkata demikian ketika ditemui pada program siri jelajah ketiga sempena Kempen Kata-Kata Emas Safi Rania Gold di pasar raya besar Mydin, Kubang Kerian, dekat sini, semalam.

Turut hadir selebriti terkenal, Linda Onn.

Ketika ini hubungan Rozita dengan Shahir tidak lagi hangat diperkatakan, namun yang terbaru, Rozita dilaporkan bercuti di Genting Highlands bersama dua anaknya dan turut disertai Zain.

Rozita ketika ditanya mengenai hubungannya dengan Zain bagaimanapun enggan mengulas.

“Tiada komen,” katanya.
Dalam perkembangan lain, Rozita mengakui belum menukar imejnya walaupun dilihat bertudung pada program berkenaan.

“Insya-Allah, (akan bertudung), saya rasa semua orang nak ke arah itu (bertudung),” katanya.

Sementara itu, Pengurus Kumpulan Produk Safi, Mahsuri Sulaiman berkata, pihaknya tidak menyangka program mendapat sambutan menggalakkan daripada pelanggan di negeri ini.

“Selepas kejayaan kempen pertama di Plaza Angsana di Johor, nampaknya kempen kedua di negeri ini turut mendapat sambutan di luar dugaan, malah pasar raya ini mencatatkan jualan tertinggi membabitkan gerai jualan di negeri ini.

“Selain itu, kita memberi peluang kepada Rozita berkongsi pengalaman menggunakan produk Safi Rania Gold dengan pengguna sekali gus kempen bersama pelakon berkenaan sebagai penghargaan syarikat kepada pengguna setia,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters