Jom Buat Duit

Sunday 18 December 2011

Britney, Trawick Bertunang

BRITNEY dan Trawick  mula berpacaran pada awal 2009.
BRITNEY dan Trawick mula berpacaran pada awal 2009.

LAS VEGAS: Penyanyi pop Britney Spears dan kekasihnya Jason Trawick akhirnya mengumumkan pertunangan mereka, semalam.
Pasangan itu mengadakan majlis tertutup di bandar raya ini untuk meraikan pertunangan mereka bersama keluarga dan rakan terdekat di Planet Hollywood Resort and Casino.

Pasangan terbabit juga dijangka meraikan kegembiraan mereka dalam majlis makan malam di Chocolate Lounge, Sugar Factory di Hotel Paris sebelum menghadiri parti tari-menari di kelab malam Chateau.
Menurut sumber, Trawick melamar Britney malam Jumaat lalu ketika dia menyambut hari jadinya yang ke-40 tahun. “Ya, kami sudah bertunang,” kata Trawick kepada Access Hollywood, pagi semalam.

Trawick berkata, dia menghadiahkan cincin berlian tiga karat Neil Lane ketika melamar Britney.

“Ia adalah sesuatu yang tradisional. Trawick memilih cincin yang digemari Britney. Dia membuat kejutan itu selepas Britney memberikan hadiah hari jadinya,” kata satu sumber kepada Hollywood Insider. Britney, 30, yang baru selesai mengadakan konsert jelajah Femme Fatal mengesahkan berita itu di laman Twitternya.

“Malam tadi, Trawick mengejutkan saya dengan hadiah yang sudah lama saya nantikan selama ini,” tulisnya.

Satu sumber memberitahu, Trawick sebelum itu meminta kebenaran daripada bapa Britney, Jamie Spears yang bertindak sebagai penjaga Britney untuk mengahwini anak perempuannya.
Britney mula berpacaran dengan Trawick pada awal 2009 selepas hubungan kontroversi penyanyi itu bersama paparazzi Adnan Ghalib berakhir.

Trawick juga dikatakan mempunyai hubungan yang rapat dengan dua anak lelaki Britney, Sean Preston, 6, dan Jayden James, 5.

Pasangan itu dikhabarkan akan memeterai perjanjian praperkahwinan sebelum melangsungkan perkahwinan mereka

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters