Jom Buat Duit

Thursday 22 December 2011

Model bunuh diri selepas kekasih batal temu janji




CARDIFF:Seorang pelajar merebahkan dirinya ke bawah kereta api yang bergerak selepas menerima mesej pesanan ringkas daripada teman lelakinya yang membatalkan temu janji mereka untuk menonton wayang.
Satu inkues diberitahu, Gabrielle Joseph, 16, memberitahu rakan di Facebooknya: “Saya akan membunuh diri malam ini’ kerana terlalu kecewa selepas temu janjinya pada keesokan malam dibatalkan.

Pelajar yang juga model remaja itu mati beberapa jam kemudian.
Gabrielle disifatkan sebagai remaja yang periang dan peramah dengan kehidupan yang sibuk, belajar di sebuah kolej dan menjalankan dua kerja sampingan, termasuk satu di kedai fesyen Hollister yang popular.

Dia bercita-cita menjadi model terkenal dan dalam laman webnya, dia menulis: “Untuk menjadi orang yang tidak boleh diganti, kita perlu sentiasa berbeza.” Inkues diberitahu, dia begitu terganggu selepas menerima mesej berkenaan pada hari Easter April lalu dan 75 minit kemudian, dia mati akibat kecederaan teruk selepas dilanggar kereta api yang bergerak selaju 125 kilometer sejam berhampiran kediamannya. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters