Jom Buat Duit

Thursday 22 December 2011

Pelajar diperkosa abang ipar hamil empat bulan







KUCHING: Selepas diperkosa abang ipar beberapa kali sejak lima bulan lalu, seorang pelajar tingkatan lima membongkar perbuatan jijik lelaki terbabit kepada ibunya selepas mendapati dia kini mengandung.
Berikutan pendedahan itu, polis menahan suspek berusia 43 tahun di rumahnya di Semariang, di sini kira-kira jam 11 pagi semalam.

Menurut sumber, suspek yang tinggal bersama mangsa dikatakan mengambil kesempatan ketika semua penghuni rumah berkenaan sedang tidur dengan masuk ke bilik pelajar terbabit untuk melampiaskan nafsu serakahnya sejak Ogos lalu.
“Selepas hampir empat bulan menderita, mangsa akhirnya membuat keputusan menceritakan kejadian itu kepada ibunya selepas mendapati dia mengandung hasil perbuatan terkutuk suspek,” katanya.

Kata sumber, ibu mangsa yang terkejut dengan pendedahan anaknya itu kemudian membuat laporan polis sebelum membawanya membuat pemeriksaan kesihatan di sebuah klinik dan disahkan mengandung empat bulan.

“Mangsa sebelum ini dikatakan enggan makan bersama keluarganya sekiranya suami kakaknya itu turut makan bersama mereka,” katanya.
Sementara itu, jurucakap polis berkata suspek sudah ditahan untuk membantu dalam siasatan dan disiasat mengikuti seksyen 376, Kanun Keseksaan kerana merogol.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters