Jom Buat Duit

Friday 30 December 2011

Kepala bersepai

 SEDIH...Husnul Khatimah sedih kehilangan tunang.
SEDIH...Husnul Khatimah sedih kehilangan tunang.
SELERAK...kesan darah di lokasi kejadian. Gambar kecil, Mohd Abdillah.
SELERAK...kesan darah di lokasi kejadian. Gambar kecil, Mohd Abdillah. 

KUALA KANGSAR: “Saya tergamam melihat kepala arwah pecah dan otak terkeluar,” kata rakan sekerja Mohd Abdillah Mohd Khairuddin, 27, yang maut dihempap motor penarik lif mengangkat barang di sebuah kedai perabot di Jalan Raja Chulan di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 9.40 pagi itu, mangsa dari Kampung Banjir di sini, sedang memindahkan perabot di tingkat satu premis berkenaan menggunakan lif.
Rakan mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Mat, 30, berkata lif itu tiba-tiba tersangkut sebelum rantainya terputus menyebabkan motor penarik lif itu tercabut dan menghempap kepala mangsa.

Kejadian turut mengakibatkan tubuh mangsa tersangkut pada lif sebelum alat pengangkat berkenaan terjunam ke tingkat bawah premis bersama mangsa.

“Arwah mula bekerja di kedai perabot ini sejak 6 Disember lalu sebelum bercuti beberapa hari pada minggu lalu kerana kematian neneknya.
“Dia kembali bekerja semalam (kelmarin) mulai jam 9 pagi sebelum ditugaskan membawa perabot turun dari tingkat dua ke tingkat satu bangunan,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters