Jom Buat Duit

Friday 18 January 2013

Britney Spears pulangkan cincin pertunangan

BINTANG pop terkenal, Britney Spears, 31, yang memutuskan pertunangan dengan Jason Trawick, 41, selepas 13 bulan bertunang dilaporkan telah memulangkan cincin pertunangan 3.5 karat kepada bekas tunangnya itu baru-baru ini.

Menurut laman gosip TMZ.com, Britney yang mempunyai dua orang anak lelaki, Sean Preston, 7, dan Jayden James, 6, hasil perkahwinannya sebelum ini dengan Kevin Federline bertindak memutuskan pertunangan tersebut kerana Jason enggan memiliki anak.

"Jason amat menyayangi anak-anak Britney tetapi dia tidak mahu memiliki anaknya sendiri," kata sumber yang rapat dengan pasangan itu.

Tambah sumber itu lagi, pasangan tersebut kerap bertengkar tentang penambahan bilangan anak dan ia menjadi punca utama mereka berpisah. Britney tidak diminta untuk memulangkan kembali cincin yang diberi ketika Jason melamarnya tetapi dia membuat keputusan itu sendiri.

Trawick merasakan hubungannya bersama Britney telah merampas sikap individu dirinya sehingga dia tidak boleh mengambil pelanggan lain dan kini dia tidak sabar untuk kembali fokus terhadap kerjayanya sebagai agen publisiti di Hollywood.

Pasangan itu dikatakan telah berpisah secara baik. Britney merupakan pemilik tunggal kepada rumah yang didiami mereka berharga RM25 juta dan tidak mempunyai sebarang masalah kewangan.
Penyanyi yang mengumumkan perpisahan mereka pada 11 Januari lalu mengatakan dia selalu kagum dengan Trawick dan akan kekal sebagai teman baik.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters