Jom Buat Duit

Monday 26 November 2012

Golongan gay berselindung di sebalik sauna

Dua pelanggan berkemas selepas mendapatkan perkhidmatan di sebuah pusat sauna di Petaling Jaya, Selangor.

PETALING JAYA – Golongan gay mempunyai banyak tempat untuk melampiaskan nafsu mereka di ibu negara termasuk di sebuah premis di sini yang berselindung di sebalik perkhidmatan sebagai pusat sauna.

Lebih menarik, ia mempunyai taktik tersendiri bagi memudahkan pelanggan mendapat pasangan iaitu dengan meminta mereka menyentuh tubuh pengunjung yang mereka berkenan untuk bersama.
Tinjauan Kosmo! mendapati sebuah premis dua tingkat di Damansara Uptown di sini beroperasi seawal pukul 5 petang hingga 11 malam untuk tujuan itu.

Selain mempunyai bilik khas untuk tayangan video lucah di tingkat atas premis, ia turut memiliki ruang besar yang gelap bagi pengunjung melakukan aktiviti seks secara terbuka.
Seorang pengunjung yang hanya mahu dikenali sebagai Ayie, 23, berkata, tindakan pengunjung menyentuh tubuh pengunjung yang lain merupakan salam perkenalan sesama untuk terus bermesra.
“Bagaimanapun terpulang kepada pengunjung itu sama ada dia berminat atau tidak,” katanya yang mengakui mengetahui mengenai kewujudan sauna itu daripada rakan-rakan.

Kosmo

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters