Jom Buat Duit

Monday 19 November 2012

Vanessa Hudgens tolak babak seks

VANESSA HUDGENS berikrar tidak akan melakonkan babak seks dalam filem-filem lakonannya pada masa akan datang. Bekas bintang High School Musical itu baru-baru ini melakonkan babak seks bersama aktor James Franco dan aktres Ashley Benson dalam filem Spring Breakers.
Dia mengakui agak tertekan melakonkan babak yang memerlukan dia harus melakukan babak seks serentak dengan dua aktor tersebut. Beritahu Hudgens kepada majalah Glow: "Saya mengakui agak tertekan melakonkan babak seks dalam filem Spring Breakers bersama James Franco dan Ashley Benson. Saya dah serik. Saya tak mahu lagi melakonkan babak seks dalam filem-filem lakonan saya pada masa hadapan."
Bagaimanapun dia mengakui bangga berlakon dalam filem tersebut.
Katanya: "Saya bangga berlakon dalam Spring Breakers. Ia tidak seperti filem lain yang pernah saya lakonkan sebelum ini. Ia sangat segar dan mengujakan."

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters