Jom Buat Duit

Wednesday 14 November 2012

Selena Gomez tinggalkan Justin Bieber


SELENA GOMEZ dikatakan sudah tidak mempercayai Bieber.


KINI ia bukan sekadar gosip, namun memang sebuah kenyataan bahawa hubungan cinta pasangan selebriti remaja Justin Bieber dengan Selena Gomez telah benar-benar berakhir.
Ia merupakan berita yang agak mengejutkan kerana mereka sebelum ini dilihat semakin serius terhadap hubungan cinta yang dibina sehingga membeli aset yang berupa kediaman bersama, selain Bieber mengaku dia jatuh cinta dengan Gomez.
Banyak spekulasi yang timbul tentang perpisahan pasangan tersebut selepas dua tahun mereka bercinta.

Antaranya, dakwaan yang mengatakan Bieber, 18, curang terhadap Gomez, 19. Maka Gomez telah mengambil keputusan untuk berpisah walaupun ia menyakitkan dirinya sendiri.
"Gomez mengambil keputusan untuk berpisah dengan Bieber pada minggu lalu. Ini kerana dia sudah semakin sukar untuk mempercayai Bieber, jadi dia minta untuk berpisah," ujar satu sumber kepada majalah People.

Bieber didakwa curang apabila gambarnya keluar berpesta dengan model Barbara Palvin tersebar. Malah, mereka turut dilihat keluar menonton teater muzikal The Lion King bersama.
Selain isu curang, faktor lain yang dikatakan menjadi punca perpisahan mereka ialah jadual kerja kedua-duanya yang terlalu sibuk.

Sebelum ini, pada awal perhubungan cinta mereka dihidu media, Gomez menyifatkan Bieber yang muda setahun tidak ubah seperti seorang adik baginya.
"Dia macam adik lelaki buat saya," katanya. Malah pada awal tahun 2011, mereka masih menafikan hubungan yang terjalin.

Namun Gomez akhirnya harus akur bahawa dia telah jatuh cinta dengan Bieber.
Dalam satu temu bual pada awal tahun ini, Gomez memberitahu: "Kehidupan saya sangat bahagia dengan kehadiran orang yang menyayangi saya."

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters