Jom Buat Duit

Saturday 24 November 2012

Farid Kamil tergamam Diana Danielle cepat hamil


FARID dan Diana selamat bergelar suami isteri pada 3 November lalu.


SELEPAS 16 hari menjalani akad nikah, pasangan pelakon terkenal tanah air, Farid Kamil dan Diana Danielle telah mengejutkan peminatnya apabila Diana mengumumkan dalam laman sosial Twitter dan Instagram Isnin lalu bahawa dia sudah hamil.

Namun, tiada pengesahan lanjut mengenai kehamilan pasangan ini dan mereka lebih selesa berdiam diri selain menerima banyak ucapan tahniah peminat mereka berdua di laman sosial berkenaan.
Farid ketika ditemui di majlis tayangan media filem terbaharunya, Lagenda Budak Setan 2 - Katerina di GSC Pavillion, Kuala Lumpur semalam, mengatakan bukan niat dirinya untuk tidak memberi sebarang kenyataan berhubung hal berkenaan.

Sebaliknya dia dan Diana mengambil pendekatan untuk tidak terlalu gembira disebabkan usia kandungan Diana masih baharu bagi mengelakkan perkara tidak diingini berlaku.
Farid yang berlakon sebagai Kasyah bergandingan dengan aktres terkenal, Maya Karin sebagai Katerina dalam filem yang bakal ditayangkan 29 November itu nanti menjawab segala pertanyaan media mengenai usia kandungan Diana itu.

Kosmo!: Selepas Diana umumkan dia hamil kenapa Farid berdiam diri dan gagal dihubungi media?
FARID: Saya sebenarnya tidak mengambil pendekatan mendiamkan diri ketika itu (ketika Diana mengumumkan dirinya hamil di instagram). Sebaliknya saya lebih kepada tergamam sebab kehamilan boleh diuji dengan sepantas itu.

Adakah anda terkejut dengan berita itu?
Ketika Diana beritahu saya tentang hal itu, saya berasa pelik dan bangga macam mana boleh tahu (kehamilan) secepat itu. Dia terangkan kepada saya satu persatu dan kata Diana, dia telah menggunakan alat pengesan kehamilan yang canggih dan mahal untuk mendapat keputusan ujian (pengesahan kehamilan) secepat itu.

Adakah anda dan Diana sudah membuat pengesahan di hospital?
Belum lagi, sebab masih terlalu awal, kami kahwin pun baru dekat sebulan.
Anda seperti tidak gembira dan tidak seperti pasangan lain yang teruja apabila isteri mengandung?
Saya rasa masih terlalu awal untuk bergembira. Kawan-kawan saya nasihatkan jangan terlalu teruja bagi elak apa-apa tidak elok berlaku, yang penting sekarang jaga Diana elok-elok dulu.
Adakah sekarang Diana sudah ada tanda mual-mual seperti ibu mengandung lain?
Setakat ini masih belum ada. Saya tidak nampak tanda-tanda seperti muntah tetapi dia lebih sensitif seperti biasa.

Adakah selepas ini Diana akan tangguhkan niat untuk sambung belajar di Australia?
Dia sudah dapat tawaran sambung belajar itu. Saya masih berdiam diri kerana terserah kepada keadaan, kami masih belum bincang apa-apa, tengok macam mana selepas kami balik bulan madu Disember depan.
Apakah perasaan Farid sekarang, tidakkah anda teruja untuk bakal mempunyai anak sendiri?
Benda-benda ini pada mulanya saya tidak sangka akan dapat anak seawal ini. Saya masih dalam perasaan sebagai seorang suami tiba-tiba ada ucapan tahniah untuk bergelar bapa pula. Saya tidak mahu terlalu gembira sebaliknya banyak berdoa untuk keselamatan Diana dan anak.
Adakah anda tidak sangka akan dapat anak seawal ini?
Saya masih agak keliru apabila tahu pengesahan ini. Perasaan itu lebih menjurus kepada terkesima untuk faham keadaan ini.
Maklumat terkini tentang majlis resepsi perkahwinan anda?
Sebelah Diana di Kuala Lumpur akan diadakan pada
1 Disember dan di Kedah pada 12 Disember.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters