Jom Buat Duit

Sunday 6 January 2013

Zarina Anjoulie tertekan kena jel

KUALA LUMPUR - Pelakon dan model kontroversi Zarina Anjoulie Mohamad Fahizul mengakui dirinya menghadapi tekanan perasaan ketika dua hari bermalam di Penjara Kajang.
Perkara itu dinyatakan oleh Zarina, 27, atau lebih mesra disapa sebagai Anju menerusi akaun Twitternya semalam setelah dijamin keluar oleh adik perempuan tirinya Jumaat lalu.
Seorang pengikut di Twitter pelakon itu bertanya apakah pengalaman dan perasaannya duduk di penjara.

Zarina menjawab di akaun Twitternya: "Kalau macam awak, saya rasa awak sudah menangis. Hanya yang kuat boleh bertahan."
Dalam pada itu, Zarina memberitahu, dia akan mengadakan sidang akhbar bagi menjelaskan situasi yang berlaku ke atas dirinya.

"Kepada semua wartawan beri peluang untuk saya berehat dahulu. Insya-Allah dalam minggu depan saya akan jelaskan. Buat masa ini saya sibuk berbincang dengan peguam dan keluarga," ujarnya melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dihantarkan kepada Kosmo! Ahad kelmarin.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters