Jom Buat Duit

Monday 18 June 2012

Izara minta maaf

TIDAK cukup dengan kontroversi tiga pendatang baharu dunia seni tanah air yang kini sedang heboh dengan isu ‘bercakaran’ mereka iaitu Neelofa, Anzalna dan Tasha Shilla, kini seorang lagi pendatang baharu yang sedang meningkat naik, Izara Aishah pula dikatakan sudah mula ‘membuat perangai’.
Kelmarin, semua akhbar tempatan kecoh bercerita tentang heroin Vanilla Coklat itu yang dikatakan sering sahaja tiba lewat di lokasi pengambaran dan sesi fotografi.
Apa yang menjadi isu, khabarnya pihak kru produksi penggambaran dan sesi fotografi terpaksa menunggu Izara antara dua hingga tiga jam.
Kata sumber, alasan yang sering diberikan Izara adalah dia terperangkap dalam kesesakan jalan raya dan masih dalam perjalanan. Sumber juga memberitahu apabila dihubungi, adakalanya Izara tidak menjawab panggilan telefon tersebut.
Enggan membuat sebarang andaian mahupun menyalahkan pelakon cantik itu, Kosmo! semalam dengan pantas menghubungi Izara sendiri untuk mengetahui perkara sebenar.
KOSMO!: Boleh komen tentang cerita negatif mengenai anda yang dikatakan sering datang lambat ke lokasi penggambaran atau sesi fotografi sehingga berjam-jam lamanya?
IZARA AISHAH: Orang yang sebarkan cerita negatif itu tidak tahu situasi sebenar yang Izara hadapi. Izara tiba lewat ke lokasi (penggambaran dan fotografi) sebab perlu menyudahkan kerja lain.
Masalahnya cerita mengenai kelewatan ke lokasi penggambaran dan fotografi anda itu bukan sekali dua sahaja tetapi sudah berkali-kali?
Tak baik salah anggap terhadap Izara. Izara minta maaf kepada semua pihak yang terasa hati.
Setiap kali anda lewat ke lokasi adakah anda menghubungi mereka terlebih dahulu?
Jika Izara rasa tidak dapat sampai pada masa yang telah ditetapkan Izara akan hubungi mereka terlebih dahulu. Izara tidak pernah mendiamkan diri atau tidak jawab panggilan telefon seperti yang didakwa.
Apakah jawapan mereka setiap kali anda hubungi beritahu lewat ke lokasi?
Mereka tidak pernah memaksa Izara untuk cepat tetapi mereka cakap tak apa dan ambil masa untuk tiba.
Adakah anda sedih nama anda turut terpalit kontroversi sepertimana yang kini dialami artis-artis baharu yang popular seperti Neelofa, Anzalna dan Tasha Shilla?
Izara tak sukalah bila cerita macam ini timbul. Kenapalah nama Izara pula yang naik (kontroversi). Mungkin ada pihak yang tidak ada cerita mahu buat dan mencari kesalahan Izara pula.
Adakah cerita sebegini akan mencalarkan reputasi anda?
Cerita sebegini tidak mencalarkan reputasi Izara kerana Izara boleh perbaikinya. Izara akan pastikan tidak lagi datang lewat ke lokasi dan lebih pandai menggunakan masa. Mungkin Izara akan bertolak lebih awal atau tidak mengambil kerja yang memerlukan Izara berada di kedua-dua tempat dalam masa yang singkat.
Apakah perkembangan terbaru anda?
Izara masih lagi menjalani penggambaran drama Naziha untuk slot Zehra di TV3 setiap hari Jumaat pada pukul 9 malam. Bermula bulan Julai depan pula, Izara bakal menjalani penggambaran filem Vanilla Coklat The Movie

Kosmo

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters