Jom Buat Duit

Saturday 9 June 2012

Chace Crawford sukar pikat wanita

Setiap artis tidak kiralah pelakon mahupun penyanyi memerlukan populariti untuk terus kekal berada dalam industri hiburan. Bagaimanapun, populariti juga kadang kala mengundang masalah buat seseorang artis menjalani kehidupan normal seperti manusia lain sama seperti aktor, Chace Crawford, yang menyedari sukar mendampingi wanita dalam hidupnya.

"Saya akui agak sukar untuk punya teman wanita kerana saya sentiasa terikat dengan populariti yang ada. Jika ada masa, saya hanya dapat meluangkan masa bersama teman kolej dan rakan-rakan artis saja. "Oleh itu, memang sukar untuk  saya dampingi wanita.

Apatah lagi untuk menjalinkan hubungan serius. Ada kalanya, saya juga teringin menjadi seperti orang biasa yang bebas bergaul dengan siapa sahaja," katanya.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters