Jom Buat Duit

Thursday 1 March 2012

UEE pilih Hyun Bin


UEE mendakwa dia merupakan anggota grup After School yang mempunyai pendapatan paling lumayan berbanding rakan-rakan yang lain.



DALAM salah satu episod program Guerilla Date, aktres yang juga penyanyi kumpulan wanita After School, UEE mendedahkan lelaki ideal yang menjadi pilihannya adalah aktor kacak Hyun Bin yang kini sedang menjalani latihan ketenteraan selama dua tahun.

UEE yang bersetuju untuk menghantar video sokongan buat Hyun Bin berkata: "Hello, saya UEE daripada kumpulan After School, abang askar sila bertahan menjalani latihan ketenteraan."
Kemudian pengacara menyoal UEE berkenaan gosip cintanya dengan aktor Ju Won yang berlakon bersamanya dalam drama Ojakgyo Brothers. Jawab UEE sambil ketawa: "Saya pernah terfikir untuk keluar bersamanya tetapi sebab saya penyanyi dan dikenali ramai, agak sukar untuk saya melaksanakan hasrat itu."

Dalam pada itu UEE turut mendedahkan, dia merupakan ahli kumpulan After Scool yang mempunyai pendapatan paling lumayan berbanding ahli yang lain: "Tidak kira walaupun saya berjaya dengan aktiviti solo, saya tidak pernah terfikir untuk meninggalkan After School. Saya akan bersama mereka sampai bila-bila."

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters