Jom Buat Duit

Monday 26 March 2012

Levine lancar minyak wangi


WALAUPUN tidak menyukai minyak wangi yang menggunakan nama selebriti, tetapi penyanyi Adam Levine berhasrat untuk melancarkan minyak wangi jenamanya sendiri.
Sebelum ini, Adam menyatakan dia akan mengharamkan dirinya daripada minyak wangi jenama selebriti terkenal, namun hakikatnya dia sendiri turut mengambil langkah yang sama.
Vokalis band Maroon 5 itu memberitahu majalah People baru-baru ini, dia mahu berbuat demikian kerana beranggapan ia adalah sesuatu yang menyeronokkan apabila mempunyai minyak wangi jenama sendiri.

"Memang saya pernah benci minyak wangi yang menggunakan nama selebriti, tetapi tidak salah kalau saya juga cuba untuk melakukan sesuatu yang saya tidak suka," ujarnya.
Apabila mengumumkan hasratnya itu, dia telah mendapat maklum balas daripada beberapa orang selebriti termasuk penyanyi Christina Aguilera yang merupakan gandingan Levine dalam program realiti TV, The Voice.

Aguilera yang juga mempunyai jenama minyak wanginya sendiri iaitu Royal Disire telah menulis dalam Twitternya yang berbunyi: "Haha@AdamLevine. Perubahan nampaknya sudah berlaku berbanding setahun yang lalu...Selamat datang ke dalam keluarga minyak wangi selebriti."

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters