Jom Buat Duit

Saturday 31 March 2012

Lindsay Lohan bebas daripada hukuman pengawasan


LOS ANGELES: Aktres, Lindsay Lohan semalam mengucapkan terima kasih kepada hakim kerana menarik balik secara rasmi hukuman meletakkannya di bawah pengawasan pihak berkuasa.
Namun, pelakon itu dinasihatkan supaya berhenti menghabiskan masa di kelab malam dan bekelakuan matang.

Bintang remaja bermasalah itu memberitahu hakim, Stephanie Sautner, yang dihadapnya berulang kali sepanjang setahun atau dua tahun lalu kerana kesalahan memandu dalam keadaan mabuk dan kes mencuri barang kemas: “Saya berterima kasih kepada anda kerana bersikap adil.
“Apa yang anda lakukan telah berjaya membuka banyak pintu untuk saya.” Pelakon itu membuat kenyataan berkenaan selepas hakim berkata Lindsay telah melakukan apa saja yang mahkamah arah. Stephanie juga berkata, dia menjangka tidak akan menemui aktres itu lagi meskipun ada satu lagi hukuman yang meletakkan Lind- say di bawah pengawasan yang masih belum selesai.

“Hukuman meletakkan anda di bawah pengawasan berakhir hari ini. Sekarang. Anda tidak perlu datang lagi ke mahkamah,” kata hakim itu. Bagaimanapun, Stephanie memberi amaran kepada Lindsay: “Anda perlu menjalani kehidupan secara lebih matang. “Berhenti ke kelab malam dan tumpukan kepada karier anda. Saya tahu adalah sukar bagi anda untuk berbuat demikian apabila ada saja orang yang mengekori ke mana saja anda pergi. Tetapi itulah kehidupan yang anda pilih.” Lindsay, bintang remaja yang dilapor mempunyai masa depan yang cerah sebelum, terkenal kerana kegemaran berparti dan pembabitannya dalam beberapa kes mahkamah.

Dia dihukum tahanan rumah selama 35 hari Mei lalu sebagai sebahagian daripada tawaran merayu berhubung kes kecurian rantai dari sebuah kedai barang kemas berhampiran kediamannya di Venice Beach.

November lalu, dia menghabiskan masa lima jam dalam penjara berkait dengan kes dadah. - AP

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters