Jom Buat Duit

Saturday 24 March 2012

Anggota polis wanita ditahan


KOTA BHARU: Seorang anggota polis wanita yang kini digantung tugas kerana kes khalwat ditahan beberapa jam selepas kejadian tembak ala gengster di lampu isyarat di hadapan Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), di sini semalam.
Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, wanita berusia 36 tahun itu ditahan untuk membantu siasatan ketika polis menyerbu sebuah rumah di Kampung Seterpa, Peringat, di sini, selepas menerima maklumat berkaitan sebuah kereta jenis Satria Neo digunakan suspek yang melepaskan tembakan. Katanya, suspek wanita itu dibawa ke Balai Polis Binjai, di sini, untuk disoal siasat.

“Sejurus menerima maklumat kejadian itu (kejadian tembak), kita menyerbu sebuah rumah di Kampung Seterpa, Peringat. Seorang wanita yang juga anggota polis yang kini digantung tugas kerana kes khalwat ditahan ketika berada di hadapan rumah itu.
“Polis menemui satu motosikal jenis Yamaha 125Z berwarna hitam dipercayai digunakan suspek dalam kejadian itu. Dua suspek lelaki melarikan diri dengan Perodua Kenari milik wanita itu ke Gunung Bachok,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters