Jom Buat Duit

Saturday 10 March 2012

Pelajar dakwa dicabul doktor

 Sekadar gambar hiasan

KOTA BHARU – Seorang pelajar perempuan sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) di sini tidak menyangka akan menjadi mangsa cabul seorang doktor pelatih lelaki di sebuah hospital dekat sini pada 4 Mac lalu.

Pelajar berusia 23 tahun itu mendakwa dicabul pada pukul 10.20 pagi ketika berada di sebuah bilik pemeriksaan di unit kecemasan hospital tersebut untuk mendapatkan rawatan bagi penyakit tiroid yang dihidapinya.

Satu sumber memberitahu, pada mulanya seorang doktor wanita mahu memeriksa mangsa namun doktor wanita itu tiba-tiba terpaksa meninggalkan mangsa kerana perlu merawat satu kes kecemasan lain.
“Tanpa diketahui tiba-tiba muncul seorang doktor pelatih lelaki dalam bilik rawatan mangsa yang terus mencabul bahagian sulit mangsa,” kata sumber itu kepada Kosmo! di sini semalam.
Menurut sumber itu lagi, mangsa yang menyedari dirinya bukan dirawat tetapi dicabul bertindak melarikan diri dari bilik rawatan itu dan pulang.

Pelajar itu kemudian membuat laporan polis dan dan turut menulis satu surat aduan kepada pihak pengurusan hospital itu.
Namun sehingga ke hari ini, mangsa mendakwa pihak hospital terbabit belum memberi sebarang jawapan terhadap aduannya itu.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters