Jom Buat Duit

Wednesday 29 August 2012

Sumbang mahram babit pemimpin politik: Polis tunggu keputusan DNA

KUANTAN: Polis sedang menunggu keputusan ujian DNA bagi melengkapkan siasatan berhubung kes sumbang mahram membabitkan seorang pemimpin parti pembangkang dan anak lelakinya.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Senior Asisten Komisioner T Narenasegaran berkata, sampel darah kedua-dua beranak itu telah dihantar ke Jabatan Kimia untuk ujian paterniti.

"Hasil ujian baru kita akan buat keputusan dan cadangan kepada Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan selanjutnya," katanya di sini, hari ini.

Beliau diminta mengulas laporan media mengenai penahanan seorang pemimpin parti pembangkang dan anak lelakinya berusia 14 tahun bagi membantu siasatan satu kes sumbang mahram.

Media melaporkan dua beranak itu ditahan pada 22 Ogos lalu, namun dibebaskan semalam dengan jaminan polis.

Tangkapan itu selepas anak perempuannya berusia 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah hospital di ibu negara. Remaja yang masih bersekolah itu kini ditempatkan di rumah perlindungan.

Mengulas lanjut, Narenasegaran mengesahkan individu itu pernah bertanding pada pilihan raya umum lalu sebagai calon parti pembangkang. - Bernama

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters