Jom Buat Duit

Thursday 7 June 2012

Zhou, Vicki bergaduh di lokasi



VICKI ZHOU

PELAKON ganti sering diperlukan dalam sebuah produksi. Bagi filem aksi, pelagak ngeri diperlukan bagi menggantikan pelakon untuk melakukan adengan berbahaya. Begitu juga untuk adegan bogel dalam filem yang mana jika pelakonnya mengelak untuk melakukan aksi ranjang tersebut, pelakon ganti diperlukan.

Namun bagi aktres terkenal China, Zhou Xun, dia memerlukan pelakon pengganti untuk mengelakkan dirinya daripada berlakon dalam babak yang sama bersama pelakon jelita Vicki Zhou. Kedua-dua aktres tersebut telah digandingkan dalam filem Painted Skin 2.

Ujar sumber kepada Maydaily: "Di lokasi filem Painted Skin 2, Zhou Xun dan Vicki Zhou sering bergaduh sehingga menendang kerusi. Puncanya bagaimanapun tidak diketahui. Paling teruk, kini Zhou Xun meminta agar pihak produksi menggunakan pelakon ganti untuk menggantikan dirinya ketika berlakon dalam babak yang sama dengan Vicki Zhou."

Menurut sumber itu lagi, kedua-dua aktres tersebut juga langsung tidak pernah berkomunikasi sepanjang penggambaran filem tersebut. Nampaknya, khabar mengenai pergaduhan kedua-dua aktres ini secara tidak langsung bakal memberi impak sama ada negatif atau positif untuk filem tersebut yang bakal ditayangkan mulai esok, 7 Jun.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters