Jom Buat Duit

Saturday 11 February 2012

Titi Kamal tak takut suami curang


TITI KAMAL dan Christian Sugiono.


KESIBUKAN pasangan Titi Kamal dan Christian Sugiono banyak membataskan suami-isteri tersebut masa yang banyak untuk diluangkan bersama. Bagi kebanyakan pasangan, kualiti masa yang cukup terhambat ini selalunya akan membuat hubungan menjadi dingin, malah terbit perasaan cemburu tentang pasangan masing-masing.
Namun hal tersebut tidak terjadi kepada Titi.

Pelakon dan penyanyi itu mengaku dia tidak pernah terfikir suaminya akan curang kepadanya.
"Saya tak pernah fikir tentang Christian akan curang. Kalau saya rasa sangsi, saya akan memasak bekalan untuk dia ke lokasi penggambaran atau saya sendiri akan pergi ke sana menemaninya.

"Pendek kata, saya percaya terhadap suami saya dan tidak suka berprasangka buruk. Minta dijauhi perkara yang tidak diingini," ujar Titi.
Tambah Titi yang mengaku memang sering datang ke lokasi penggambaran yang sedang dijalani Christian, apa yang penting, antara mereka saling menjaga kepercayaan dan selalu berusaha untuk meluangkan waktu untuk dapat dihabiskan bersama.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters