Jom Buat Duit

Wednesday 29 February 2012

Shruti Hassan akui bedah hidung





 
























SHRUTI HASSAN


TIDAK ramai selebriti Bollywood mengakui melakukan pembedahan kosmetik, tetapi berlainan dengan aktres seksi, Shruti Hassan. Dia tanpa berselindung baru-baru ini mengakui telah melakukan pembedahan hidung. Malah, aktres yang baru muncul dengan filem sulungnya, Luck itu pelik kenapa isu tersebut dihebohkan pihak media.

Ujar Shruti kepada akhbar South: "Saya mengakui ada melakukan pembedahan hidung tetapi saya melakukannya bukan kerana hidung saya tak cantik. Saya bedah hidung atas sebab kesihatan."
Tambah Shruti, hidungnya sebelum ini didakwa mengalami simpton septoplasty, iaitu menyebabkan dia menghadapi masalah ketika bernafas.

"Saya melakukan pembedahan hidung di Amerika Syarikat sebab mengalami simpton septoplasty. Ia menyebabkan saya sukar bernafas."
Apa yang menarik, pembedahan hidung sebab kesihatan seperti yang didakwanya itu telah memberikan Shruti hidung baharu yang lebih cantik dan menawan.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters