Jom Buat Duit

Wednesday 29 February 2012

Nadia Vega komited dalam kerjaya

JAKARTA: Sejak putus cinta dengan kekasihnya, seorang jejaka berasal dari Australia, Nadia Vega lebih memilih dalam mencari teman lelaki.
“Sejak pulang, saya begitu komited untuk bekerja. Saya ingin menjadi seorang pelukis animasi, sesuai dengan jurusan yang saya ambil di universiti, tapi sekarang saya sibuk berlakon,” katanya ketika ditemui di Planet Hollywood, Jakarta Selatan, semalam.
“Mengenai soal teman lelaki, saya kini lebih memilih,” katanya.

Sejak berpisah dengan kekasihnya, artis cantik yang berlakon dalam filem “Keumala” ini berkata dia tidak mahu berhubung dengan bekas kekasihnya.


“Lepas putus memang saya menjalani kehidupan seperti biasa. Saya tidak mahu berhubung dengannya, jadi biasa saja,” katanya.

Nadia berkata, memang ramai lelaki yang mahu mendekati, tetapi dia masih belum membuka hatinya.

“Ada beberapa lelaki yang cuba mendekati saya tetapi belum ada yang sesuai,” katanya.

Nadia, yang sudah mencecah usia 23 tahun ini sering ditanya oleh ibu bapanya mengenai soal berumah tangga.

“Saya juga ada memikirkan soal perkahwinan. Ibu dan bapa saya juga sudah bertanyakan soal itu tapi saya masih mencari jodoh yang sesuai. Doakan saya,” kata Nadia. - Inilah.com

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters