Jom Buat Duit

Sunday 11 March 2012

Remaja Berpesta Seks dengan 18 Lelaki di dalam Sebuah Tren


Beberapa media melaporkan bahawa identiti remaja yang terlibat dalam pesta seks dengan 18 lelaki di dalam sebuah tren di Taiwan telah terdedah. Remaja perempuan tersebut dilaporkan berumur 17 tahun dan menggunakan nama samaran Xiao Yu (Little Rain). Gambar-gambar remaja tersebut juga mula tersebar di internet.

Ketika pihak polis menjalankan siasatan di rumah Xiao Yu, ibu bapanya meluahkan rasa terkejut, manakala bapanya asyik mengomel: "Mustahil, mustahil"

Namun, gadis itu mengaku menyertai pesta seks dengan 18 lelaki di dalam sebuah tren. Remaja itu walau bagaimanapun tidak dapat memastikan jumlah lelaki yang mengadakan hubungan seks dengannya.

Pada mulanya, Xiao Yu tidak menganggap perbuatannya adalah sesuatu yang salah, namun selepas ibunya meraung histeria, dia memohon maaf."Saya tahu saya salah," kata remaja yang telah keciciran sekolah tinggi itu. Dia kini didakwa melanggar Akta Penyelenggaraan Tatacara Sosial dan Akta Kebajikan Kanak-kanak dan Belia.

Salah seorang lelaki yang terlibat dalam pesta berahi itu memberitahu media Taiwan bahawa mereka sepatutnya mengambil keretapi untuk ke sebuah tempat untuk tujuan parti seks tersebut.

"Saya tidak pernah terfikir bahawa kami terpaksa melakukannya di atas kereta api," katanya.

Polis sebelum ini telah menangkap penganjur parti itu kerana melanggar undang-undang moraliti seksual. Pada 28 Februari lalu, ketika memberikan keterangan di mahkamah, Xiou Yu mengaku mengadakan hubungan seks dengan 7-8 lelaki di dalam tren itu.

“Saya masih ingat wajah 5 lelaki itu, namun saya terlalu letih untuk mengingati wajah lelaki lain." -DCM

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters