Jom Buat Duit

Sunday 11 March 2012

Ella nikah pilot



GEMBIRA hati Diva bila dengar bunga rock Malaysia, Ella sudah pun selesai menghadiri kursus kahwin pada 3 dan 4 Mac lalu. Bila tiba-tiba pergi kursus kahwin, itu tanda-tanda persiapan menuju ke gerbang perkahwinan sudah hampir benar.
Diva tahu Ella sedia maklum yang ramai menantikan nasi minyaknya dan mendoakan yang terbaik untuknya.

Kata sumber yang boleh dipercayai, Ella dan bakal suami yang hanya dikenali dengan panggilan A itu sama-sama menghadiri kursus kahwin di Pusat Bandar Damansara. Tapi masing-masing masih nak berahsia, ala-ala cover line sebab banyak mata yang memandang. Kalau tak silap Diva, pusat kursus itu sama tempat ceramah yang dikunjungi Lisa Surihani tempoh hari.

Kata sumber lagi, Ella dan A, seorang juruterbang itu memilih untuk menamatkan zaman bujang sebelum hujung tahun ini. Maklumlah kini ratu rock negara itu sedang sibuk dengan program Mentor yang akan ditayangkan di TV3 tidak lama lagi. Dengarnya upacara merisik pula pada Jun nanti.
Diva dengar buah hati Ella itu tinggi lampai dan sasa orangnya. Mesti jiwa rock macam sang puterinya juga. Lepas ini selalulah Ella terbang ke sana ke mari, sebab bakal suami juruterbang.
Diva tumpang bahagia dan doakan semoga perkenalan dan perancangan Ella berakhir dengan kegembiraan.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters