Jom Buat Duit

Friday 23 March 2012

Pelacur Degil Kembali semula dalam 4 jam


DEGIL...sebahagian pelacur warga China yang ditahan dalam dua serbuan.
DEGIL...sebahagian pelacur warga China yang ditahan dalam dua serbuan. 

KUALA LUMPUR: Tidak sampai empat jam diserbu, sekumpulan pelacur warga China yang sebelum itu melarikan diri, kembali menawarkan khidmat seks di kawasan sama, namun kedegilan mereka mengundang padah apabila dicekup polis dalam serbuan susulan.
Dalam serbuan jam 4 pagi semalam, sembilan pelacur yang menjadikan kawasan tempat letak kereta di Jalan Gelang off Jalan Sungai Besi, di sini, sebagai sarang pelacuran dan lokasi mereka mencari pelanggan ditahan polis.

Terdahulu dalam serbuan jam 12.30 pagi di lokasi sama, Bahagian Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Bukit Aman menahan 15 pelacur berusia 20 dan 30-an manakala beberapa pelacur lagi sempat lari menyembunyikan diri.
Namun, satu lagi serbuan dijalankan D7 Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL) dan menahan sembilan pelacur yang sebelum itu menyembunyikan diri, tetapi keluar semula untuk menyambung ‘perniagaan’ sebaik polis meninggalkan kawasan berkenaan.

Pegawai Turus D7 IPKKL, Deputi Superintendan Azman Mohd Isa berkata, walaupun diserbu D7 Bukit Aman empat jam sebelum itu, ternyata kumpulan pelacur warga China terbabit berdegil dan seolah-olah mencabar pihak berkuasa dengan meneruskan aktiviti maksiat di kawasan berkenaan.

“Nampaknya mereka masih berdegil dan berani menjalankan kegiatan pelacuran di kawasan ini sekalipun baru saja diserbu.
“Jadi, kami mengadakan serbuan susulan dan akan memantaunya dari semasa ke semasa bagi memastikan ia tidak terus dijadikan sarang pelacuran terutamanya membabitkan wanita China.

“Hasil pemeriksaan mendapati kebanyakan wanita berkenaan menggunakan pas lawatan sosial dan sudah beberapa kali memasuki negara ini semata-mata untuk menjadi pelacur,” katanya.
Dalam kedua-dua serbuan itu, polis turut menahan dua lelaki yang sedang mendapatkan khidmat pelacur serta merampas peralatan seks, krim pelincir dan ratusan kondom.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters