Jom Buat Duit

Sunday 11 March 2012

Budak tujuh tahun hilang


PETALING JAYA – Sepasang suami isteri kini tidak keruan apabila anak lelaki kesayangan mereka yang berusia tujuh tahun didapati hilang dipercayai selepas keluar dari rumah mereka di Jalan PJS 10/1, Subang Indah di sini petang kelmarin.

Wan Hazim Wan Khaidir dilihat kali terakhir oleh ibunya, Wan Nor Azma Wan Yusof, 33, sedang mencuci tangan di sinki dapur rumahnya pada pukul 12.30 tengah hari kelmarin.
Menurut Wan Nor Azma, pada waktu tersebut dia singgah di rumahnya itu bagi menghantar anak sulungnya yang baru pulang dari sekolah.

Wanita tersebut bagaimanapun tidak berjumpa dengan anak kedua daripada tiga beradik itu sebaliknya hanya melihat budak itu dari dalam kereta sahaja.
“Saya hanya menyedari Hazim hilang pada pukul 6 petang selepas balik dari tempat kerja.
“Bila saya bertanya kepada pembantu rumah warga Indonesia, dia memberitahu anak saya tiada dan menyangka saya membawa Hazim keluar semasa pulang pada tengah hari tersebut,” katanya semasa ditemui di rumahnya di sini semalam.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters