Jom Buat Duit

Saturday 18 February 2012

Status hubungan Natasha, Carleed



NATASHA HUDSON enggan menjawab status hubungannya dengan Carleed Khaza. Carleed pula memberitahu hubungan baiknya dengan Natasha adalah atas dasar profesionalisme dan enggan memberi sebarang komen.


JARANG sekali kisah peribadi Natasha Liana Hudson atau lebih dikenali dengan panggilan Natasha Hudson, 30, dibongkar dan didedahkan kepada khalayak.
Setelah dua kali rumah tangganya roboh, kali pertama dengan seorang usahawan, Mohd. Faiz Mohd. Raih yang hanya mampu bertahan empat bulan dan keduanya, Datuk Shahrin Zahari yang bertahan cuma dua tahun, kini kisah baharu kembali melingkari perjalanan aktres jelita itu.
Kosmo! dikhabarkan bahawa ibu kepada seorang cahaya mata, Neesa Helena itu kini sedang mesra dengan seorang komposer bernama Carleed Khaza.

Benar atau tidak cerita yang dicanangkan itu, jawapan diberikan sendiri oleh kedua-dua individu berkenaan yang ditemui ketika sidang akhbar pelancaran album kompilasi di Hard Rock Cafe, Kuala Lumpur, hari Khamis lalu.

Kosmo!: Natasha, ada gosip mengatakan bahawa anda dan Carleed Khaza kini lebih daripada seorang sahabat, benarkah?

NATASHA: Lebih elok bertanyakan individu yang dimaksudkan itu. (ketawa)
Sejauh mana anda mengenali Carleed?
Kami berkawan sejak zaman persekolahan. Selain Carleed, saya juga rapat dengan Joe Flizzow.

Bagaimana hubungan antara Neesa (anak Natasha) dan Carleed sekarang?
Setakat ini apa yang saya lihat mereka berdua sangat rapat.
Natasha sedia berkahwin buat kali ketiga memandangkan sudah dua kali mahligai bahagia anda runtuh?

Kenapa tidak? Tapi saya tak boleh merancang. Segalanya ketentuan Allah.
Carleed, bagaimana pula anda selaku individu yang digosipkan bersama Natasha melihat gosip ini?
Tiada komen!

Jadi, bagaimana kalian berdua menyifatkan hubungan yang terjalin sekarang?
Hubungan antara kami adalah hubungan yang profesional dan cuma atas dasar kerja. Saya tak nak bagi publisiti sangat. Kami mahu cuba kekalkan tahap profesionalisme ini di mata orang luar. Saya tak selesa dengan gangguan orang luar.

Tahap profesionalisme bagaimana yang anda maksudkan?
Saya senang dengan Tasha sebab kami banyak bekerja bersama-sama. Dia menghormati saya dan banyak memberikan inspirasi. Begitu juga saya yang banyak memberikan sokongan kepada dia.

Anda bersedia untuk sebuah perkahwinan? Mungkin juga perkahwinan itu bersama seorang artis mahu pun selebriti?

Saya tak nak cerita pasal perkahwinan atau perkara seumpama itu.
Selain gosip berkenaan hubungan anda berdua, ada juga khabar angin mengatakan bahawa anda bakal bekerjasama dalam album pertama Natasha?

Saya selaku komposer dan penerbit untuk album pertama Natasha. Kami bekerja di bawah satu bumbung syarikat milik Natasha, Dream Cloud Production, jadi kami mempunyai strategi sendiri untuk promosi album dia.

Boleh ceritakan serba sedikit mengenai album yang bakal dikeluarkan oleh Natasha?
Kebanyakan lagu untuk album itu sudah dirakamkan dan kini dalam proses menyiapkan video klip. Ada lima atau enam lagu di dalamnya dan kemungkinan besar akan dipasarkan pada tahun ini juga. Genrenya adalah campuran R&B, Hip Hop, Balada dan Urban.

Berbalik kepada Natasha, kenapa mahu menceburi bidang nyanyian?
Pertama kali menyanyi untuk filem Tipu Kanan Tipu Kiri, saya merasakan sudah sampai masanya untuk mengembangkan kerjaya saya sebagai seorang selebriti. Menyanyi sudah ada minat sejak kecil, saya pun pernah belajar teknik-teknik menyanyi jadi kenapa tidak mencuba.

Menerusi album itu, Natasha dikatakan bakal berduet dengan Adi Putra? Kenapa memilih dia?
Itu masih dalam peringkat perbincangan. Mungkin satu atau dua buah lagu. Mula-mulanya kami sekadar berbual kosong sebab kami pun rapat dengan Adi, mungkin saya boleh sifatkan ia secara kebetulan.

Selain terlibat dengan bidang nyanyian, apa perkembangan terkini dunia lakonan?
Saya baru habis penggambaran di Pulau Pangkor, Perak untuk drama bersiri lapan episod Pulau arahan Esma Danial. Turut sama membintangi drama ini, Sharifah Amani, Amyza Adnan, Bront Palarae dan ramai lagi. Drama ini akan disiarkan pada 22 Februari nanti di TV9.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters