Jom Buat Duit

Tuesday 13 March 2012

Menangis atas bumbung IPD



TURUTAN gambar menunjukkan seorang lelaki yang naik ke bumbung tingkat empat IPD Kota Setar di Alor Setar, Kedah kelmarin cuba terjun sambil membawa tong gas pendingin hawa kosong sebelum anggota polis dan bomba cuba memujuknya (gambar tengah). Gambar kanan menunjukkan Adzaman (kiri) sedang memujuk kelindan lori tersebut.


ALOR SETAR – Seorang lelaki yang mengalami tekanan perasaan menggemparkan orang ramai apabila dia cuba terjun dari tingkat empat bangunan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar di sini sebelum dapat diselamatkan setelah dipujuk selama tiga jam kelmarin.
Kejadian pukul 5 petang itu berlaku apabila lelaki berusia 26 tahun tersebut naik ke tingkat atas melalui tangga bangunan sebelum dia dilihat duduk di bucu bumbung.
Warga IPD dan orang ramai yang ternampak perbuatan lelaki itu terkejut menyebabkan suasana di balai polis tersebut bertukar kecoh.
Difahamkan, kelindan lori yang telah berkahwin dan mempunyai seorang anak tersebut datang dari Kluang, Johor ke negeri ini untuk menjalani kehidupan baharu dengan mencari pekerjaan lain. Jarak di antara dua tempat itu kira-kira 704 kilometer.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters