Jom Buat Duit

Tuesday 13 March 2012

Amitabh Bachchan beransur pulih


KEADAAN aktor legenda Bollywood, Amitabh Bachchan dikatakan semakin pulih setelah menjalani pembedahan abdomen Hospital Seven Hills, Mumbai, India pada bulan lalu.

Menurutnya, ketika ini dia sudah dapat bergerak dengan lebih mudah, meskipun adakalanya masih lagi berasa sakit akibat kesan pembedahan tersebut dan kini dia masih lagi berehat di rumah.
"Buat masa ini keadaan saya masih lagi dipantau terutamanya pemakanan dan saya cuma boleh mengambil makanan yang tertentu.

Namun, kini saya sudah berasa semakin pulih sejak pulang ke rumah.
"Bagaimanapun, sesekali saya masih lagi berasa sakit di bahagian abdomen dan apa yang perlu saya terus bertahan menanggung kesakitan dan yakin akan pulih dalam tempoh terdekat," ujarnya.
Ujarnya lagi, akibat pembedahan tersebut dia tidak akan dapat lagi bekerja terlampau keras dan dia telah dinasihatkan oleh doktor supaya lebih banyak berehat tanpa melakukan sebarang kerja berat.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters