Jom Buat Duit

Monday 2 January 2012

Tunang pelakon kecewa



ALOR SETAR: “Saya memang rasa kecewa disebabkan keluar benda (cerita negatif) seperti mahu memburuk-burukkan imej seolah-olah nampak jahat sangat, tetapi saya tidak mahu melenting kerana cerita itu tidak betul.”
Begitu kata jurukamera bebas, Muhamad Riza Baharudin, 28, yang mengikat tali pertunangan dengan pelakon drama Tentang Dhia, Izreen Azminda Mohd Aznam, 27, di Jalan Kanchut, dekat sini, semalam.

Muhamad Riza berkata, kontroversi melanda perhubungan mereka mungkin ditujukan kepadanya, tetapi dia berbesar hati apabila tunangnya itu menerima semua tuduhan dengan sabar selain berfikiran positif.

Menurutnya, ketika hubungan mereka mulai rapat sejak tiga bulan lalu hingga mengikat tali pertunangan, dia sudah berterus-terang dengan Izreen Azminda berhubung status diri sebagai duda anak satu, tetapi menafikan segala laporan bersifat fitnah berkenaan.


“Saya tidak pernah bertunang dengan Rafeda, malah dakwaan saya ada anak luar nikah, gugur bayi, itu semua tak betul. Orang yang bercakap itu, patutnya beri bukti, kalau ada anak itu, saya sanggup buat ujian darah.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters