Jom Buat Duit

Saturday 28 January 2012

Maia Estianty Tolak Tudung


MAIA ESTIANTY


BARU-BARU ini penyanyi Maia Estianty yang juga bekas isteri Ahmad Dhani dikhabarkan bakal mengubah penampilannya dengan mahu bertudung, sekali gus melupakan terus bidang nyanyian.

Bagaimanapun, sewaktu ditanya oleh para wartawan sebaik sahaja berakhir acara MNC TV pada Isnin lalu, penyanyi berkenaan menafikan dia akan berubah dari segi penampilan dan bersara.
"Sama ada saya akan bertudung itu rasanya belum tiba masanya lagi. Bagi saya sebelum ubah penampilan diri, apa yang lebih penting harus mengubah dulu sikap dan hati perlulah ikhlas untuk berubah.

"Bukan tidak pernah terfikir untuk menjalani perubahan, tetapi saya harap masanya akan tiba suatu hari nanti. Lagipun, melihatkan ibu yang sangat rajin sembahyang dan kerap mengikuti kelas agama, kini hidupnya menjadi lebih tenang," jelasnya.

Mengenai hasrat untuk bersara, Maia menganggap dunia nyanyian adalah lebih kepada satu hobi dan dia akan rasa lebih tertekan kalau tidak menyanyi. Buat masa ini dia mahu terus fokus kepada bidang yang diceburinya itu.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters