Jom Buat Duit

Sunday, 29 January 2012

Miera - Shahrizal Jaszle dah `over'

 
Miera masih muda untuk terlalu kecewa

Tak lama dulu pernahlah ada orang dok cakap pasal hubungan Shahrizal Jaszle (dulu dikenali Shahz Jaszle) dan Miera Leyana putus. Tapi mereka menafikannya dan mengatakan masih saling sayang menyayangi.

Tapi Mangga Muda dengar sekarang hubungan mereka benar-benar dah over. Masih hot lagi ni, katanya baru tiga hari mereka confirm putus. Maknanya semasa cuti Tahun Baru Cina hujung minggu lalulah. Sumber yang cakap kat Mangga Muda ni memang boleh dipercayai sebab memang rapat dengan pasangan ini.
Apa pula sebab putus kali ini?

Mangga Muda cuba-cuba juga nak tanya pada Miera... tapi tak berjawab pula. Agaknya sedang bersendiri mahu memujuk hati untuk menerima keadaan ini.
Tapi pada pengamatan Mangga Muda, mereka tak adalah frust menunggeng kut, sebab masing-masing pernah ada pengalaman putus cinta.
Mereka ni pernah putus cinta, agaknya rasa frust tu dah lali dah. Tapi Mangga Muda tak mahulah nak confirmkan yang mereka benar-benar dah putus... manalah tahu tiba-tiba rasa rindu datang semula dan mereka kembali berbaik.

Orang bercinta ni memanglah ada kalanya berselisih pendapat. Bila masing-masing berjauhan dan rasa rindu datang lagi, tak mustahil untuk kasih kembali bertaut. Kan?

Semasa kecoh pasal hubungan mereka putus dulu, memang ada juga beberapa perbezaan pendapat di antara mereka yang pernah menimbulkan perbalahan kecil. Tapi perkara itu dapat diatasi. Tak tahulah apakah puncanya kalau mereka benar-benar sah putus cinta.
Tak mahulah dengar kalau ada yang kata ia cuma gimik. Maklumlah ada filem lakonan mereka yang sedang dipromosikan. Azura lakonan Shahrizal akan ditayangkan tak lama lagi. Pihak produksi dah mulakan promosi di media.

Bila isu putus cinta muncul ketika ini pasti ada yang berfikiran kalau-kalau ianya gimik untuk menghangatkan promosi. Yalah kalau cerita putus cinta ini pasti dapat sambutan penulis gosip hiburan berbanding kisah promosi. Mangga Muda pun sedang bergosip lah.

Sumber: Mangga Onlin

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)