Jom Buat Duit

Friday 27 January 2012

Anne mahu kahwin lagi


SUDAH berusia 28 tahun dan ibu beranak tiga, Anne masih banyak disogok dengan watak remaja kerana fizikal kecil dan sifat cerianya

SEMAKIN kecil dan nampak muda daripada usianya, itulah ungkapan pertama yang terkeluar daripada mulut penulis saat bertemu dengan aktres Naszriah Ngasri atau nama pentasnya Anne Ngasri pada penggambaran drama muzikal Antara Kita, baru-baru ini.
Anne mengakui dia kini sedang berkawan dengan seseorang dan tidak menolak andai jodohnya untuk menamatkan zaman janda datang dalam masa yang terdekat.

Kosmo!: Mengapa badan semakin mengecil, berdiet atau ada masalah?
Anne: Ya, saya sedang berdiet, bukan makan hati ya. Sebelum ini berat saya bertambah dengan banyak selepas melahirkan anak ketiga, jadi saya tekad untuk kuruskan badan.
Anne bergelar janda pada usia 26 tahun, sudah tiga tahun hidup bersendirian, bila mahu menamatkan zaman janda?

Tipulah kalau saya cakap saya tidak berkawan dengan sesiapa, memang ada tetapi masih dalam peringkat berkawan. Andai, jodoh datang dalam masa terdekat saya terima dengan hati yang terbuka. Saya tidak serik dengan perkahwinan tetapi setakat ini belum ada perancangan ke arah itu (perkahwinan).
Ada sebarang syarat untuk lelaki yang ingin menyunting Anne sebagai isteri?

Saya bukanlah orang cerewet tetapi lelaki itu haruslah seorang bertanggungjawab dan bersedia menerima diri saya seadanya kerana saya datang dengan pakej tiga orang anak. Saya tidak mahu minta lebih-lebih atau berkata saya tidak mahu lelaki seperti itu dan ini kerana selalunya yang tidak mahu itu yang akan kita dapat. Jadi, saya tidak kisah dan tidak meletakkan sebarang sasaran usia untuk menamatkan zaman janda.
Bagaimana dengan kehidupan Anne kini dan hubungan dengan bekas suami?

Alhamdulillah, saya bahagia dengan anak-anak. Walaupun kami sudah bercerai tetapi hubungan kami masih baik kerana anak. Saya yang menghantar anak saya Abdul Warits, 6, dan Abdul Wafri, 4, ke tadika setiap pagi, dan ayah mereka Wafi yang akan mengambil mereka pulang dari tadika setiap hari. Jika saya ada penggambaran drama, saya ada pembantu rumah yang akan menjaga anak, ibu saya dan bekas ibu mertua juga turut membantu untuk menjaga anak bongsu saya, Naszhara Afroza yang kini berusia dua tahun.
Meskipun sudah berusia 28 tahun, Anne sering diberikan watak gadis remaja sama seperti di dalam drama muzikal Antara Kita terbitan kakaknya, Darling Ngasri, NS Star Sdn. Bhd. Tidak bosankah melakonkan watak yang sama berulang kali?

Memang ramai yang cakap saya nampak macam budak-budak tetapi mereka tidak boleh menerimanya kerana saya ibu kepada tiga orang anak. Kelakar juga bila fikir balik tetapi sudah rezeki saya diberi kepercayaan oleh kakak saya sendiri untuk membawa watak gadis remaja, saya cuba lakukan yang terbaik.
Sukar atau tidak berlakon sebagai kekasih kepada penyanyi Alif Aziz yang jauh lebih muda daripada Anne?
Usia saya 28 tahun dan Alif, 21 tahun, memang jarak usia yang jauh tetapi apabila di set penggambaran kami boleh serasi. Saya juga minat dia selaku seorang peminat dan menariknya saya turut menyumbangkan suara untuk
lima buah lagu dalam drama ini.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters