Jom Buat Duit

Wednesday 4 April 2012

Rihanna nak jadi Whitney Houston



RIHANNA 

JIKA ada kesempatan dan peluang, penyanyi Rihanna menyatakan dia teringin untuk melakonkan karakter bintang legenda, Whitney Houston jika ia difilemkan kelak.

Menurut Rihanna jika impiannya itu tercapai, dia akan memberi komitmen yang terbaik untuk menghidupkan watak Houston.

Katanya: "Jika ia berlaku, ia adalah watak paling hebat yang pernah saya dapat dan saya akan melakukannya dengan baik sekali."

Penyanyi berusia 24 tahun juga menjelaskan tentang obsesinya terhadap Houston.
"Lagu pertama yang membuat saya jatuh cinta terhadap Houston adalah lagu I Will Always Love You.
"Saya bukan jatuh cinta terhadap lagu itu kerana ia sebuah lagu cinta, tetapi ia telah memberi inspirasi terhadap muzik yang bagus dan bakat nyanyian yang luar biasa.

"Dia bertanggungjawab sebagai penyanyi yang menyebabkan saya juga berada dalam industri hiburan," ujar Rihanna mengenai Houston yang meninggal dunia pada 11 Februari lalu.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters