Jom Buat Duit

Wednesday 25 April 2012

Tyra Banks pecat Nigel, Miss J, Mr Jay



DARI kiri: Nigel Barker, J. Alexander dan Jay Manuel.


PROGRAM realiti televisyen yang memaparkan kisah tentang pencarian model terunggul di Amerika Syarikat, America's Next Top Model memang cukup sinonim dengan penerbitnya yang juga mentor, Tyra Banks serta tiga orang pengkritik tetapnya, Nigel Barker, J. Alexander dan Jay Manuel.

Sejak tahun 2003, mereka berempat sudah menjadi seperti satu item. Namun Tyra telah membuat keputusan untuk memecat Nigel, J. Alexander yang digelar Miss J dan Jay Manual yang dipanggil Mr. Jay daripada terus bersamanya dalam musim terkini yang juga merupakan siri ke-18.
"Kepada Nigel Barker, Miss J, and Mr. Jay, terima kasih kerana telah bersama saya untuk beberapa tahun lalu dalam program America's Next Top Model. Kerja bersama kalian adalah sesuatu yang mengujakan dan saya menanti untuk kita bekerjasama lagi pada masa akan datang," tulis Tyra menerusi Facebook peribadinya.

Nigel, 39, yang merupakan seorang jurugambar profesional, Miss J, 53, guru peragaan pentas dan Mr. Jay, 39, pengarah kreatif bagaimanapun bukan kumpulan pertama yang ditamatkan perkhidmatan mereka daripada program tersebut.
Selain mereka, bekas model Janice Dickinson, Kimora Lee Simmons, Twiggy, Paulina Porizkova, Andre Leon Talley, Beau Quillian, Eric Nicholson dan Nole Marin pernah menjadi juri dalam program tersebut sebelum ini.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters