Jom Buat Duit

Tuesday 17 April 2012

Bujang terlajak miliki 82 anak

UNTUK mendapatkan  perkhidmatannya, Houben mengenakan beberapa syarat ketat.
UNTUK mendapatkan perkhidmatannya, Houben mengenakan beberapa syarat ketat. 

AMSTERDAM: Seorang lelaki yang kekal teruna sehingga berusia 34 tahun, kini menjadi bapa kepada 82 anak dalam tempoh hanya sembilan tahun.
Tidak cukup dengan itu, Ed Houben juga bakal mendapat 10 lagi anak tidak lama lagi.

Houben, 42, memiliki begitu banyak zuriat apabila dia meniduri kira-kira 15 wanita yang tidak mempunyai anak setiap bulan dalam usahanya merealisasikan impian mereka menjadi ibu.
Difahamkan, ketika ini Houben boleh dianggap pembuat anak profesional paling produktif di dunia dan aktivitinya itu pula dibenarkan undang-undang.

Walaupun sedia menawarkan benih kepada mana-mana wanita di seluruh dunia, Houben kini lebih selesa menunggu wanita menghubunginya di rumahnya di Maastricht.

Dia hanya menetapkan syarat agar pasangannya memasuki fasa kesuburan tertentu dan mereka pula mesti menanggung semua perbelanjaan perjalanan serta penginapannya.

Setakat ini, ‘keluarga’ Houben berada di Berlin, selain beberapa bandar lain di Itali, Sepanyol. Belgium, Perancis dan New Zealand.

Anak paling tua Houben berusia sembilan tahun, manakala yang bongsu baru dua bulan.
Houben mula mendermakan spermanya kepada sebuah klinik tempatan sebelum dia mengetahui benih lelaki mempunyai pasaran yang besar di seluruh dunia.

Laman sesawang spermaspender.de di Jerman adalah satu daripada cara Houben berhubung dengan wanita yang tidak mempunyai anak dan terdesak mahu menjadi ibu.

Pencapaian Houben sebagai penderma sperma juga cemerlang. Setakat ini, 80 peratus wanita yang ditiduri Houben berjaya hamil.

Untuk melayakkan mendapat ‘perkhidmatan’ itu, seseorang wanita mesti mengemukakan rekod perubatan yang mengesahkan status kesihatan mereka. - DM

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters