Jom Buat Duit

Tuesday 24 April 2012

Dewi Persik Ceroboh Twitter Julia Perez


JAKARTA: Permusuhan antara artis seksi Julia Perez (Jupe) dan penyanyi dangdut, Dewi Persik (Depe) dilaporkan tercetus kembali.
Sebelum ini, kedua-dua artis itu pernah berselisih faham ketika penggambaran filem “Arwah Goyang Jupe Depe”. Kini kedua-duanya kembali dengan isu panas “Pencerobohan Akaun Twitter Jupe”. Walaupun Jupe dan Depe tidak berhubungan secara langsung seperti dalam permusuhan sebelumnya, tetapi ia tetap mendapat perhatian ramai. Malah, pencerobohan akaun Twitter Jupe yang didakwa dilakukan oleh Depe menjadi topik perbicaraan hangat di seluruh dunia di kalangan pengguna Twitter. Berdasarkan pemeriksaan maklumat, Jupe menuduh Depe bertanggungjawab menceroboh akaun Twitter miliknya. Jupe atau nama penuhnya Yuli Rachmawati itu, malah turut memaparkan bukti menerusi akaun Twitter kelab peminatnya.

Mendengar dirinya dituduh sebagai dalang di sebalik isu itu, Depe tidak melenting, sebaliknya, janda Saipul Jamil itu bersikap seolah-olah dia tidak tahu-menahu mengenai kejadian terbabit.
Walaupun Depe dilihat bersikap santai dan enggan menghiraukan tuduhan Jupe, tetapi dia sempat mengeluarkan kenyataan yang membuatkan hubungan antara kedua-duanya semakin kusut. Depe atau nama sebenarnya Dewi Murya Agung berkata, apa yang menimpa Jupe saat ini adalah balasan daripada Tuhan. Justeru, peminat kedua-dua artis itu masih tertanya-tanya sama ada permusuhan kali ini akan berakhir di mahkamah atau mungkin ia semakin bertambah parah. - detikhot

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters