Jom Buat Duit

Sunday 22 April 2012

Aura keras Amy Search


AMY SEARCH punya aura yang cukup besar walaupun dia berada di Pulau Bali, Indonesia.
Walaupun jarak antara Kuala Lumpur dan Bali hampir 2,000 kilometer, Amy tetap santai di sebalik kesibukannya merakam projek terbaharunya, MP3 Search.

Amy menggunakan masa sepenuhnya ketika di Bali untuk melempiaskan idea dan kreativiti untuk pembikinan biografinya kelak.

Namun kerana auranya yang besar dan imejnya yang terletak perkataan rock n roll, dia dengan mudah dikenali oleh warga Indonesia di sana.

Rata-rata ramai yang menegurnya, berpeluang berjabat salam dan bertanya khabar. Kata mereka, disangkakan Amy masih berimej rambut panjang. Tersenyum manis, Amy yang ditemani sang isteri, Norhasniza Hassan berkata, dia mahu kekal dengan imej rambut sekarang yang dirasakan selesa dan sesuai.

Itulah Amy Search, vokalis yang tidak pernah pudar aura mahupun aktiviti seninya. Sentiasa mendapat perhatian peminat dan promoter persembahan, vokal mantapnya masih menangkap jiwa yang mendengar dan mata yang memandang.

Baru sahaja selesai dengan rangkaian konsert Fenomena 30 Tahun Search yang berakhir di Stadium Negeri, Kuching pada 31 Disember lalu, Search sudah punya perancangan-perancangan terbaharu untuk tahun ini dan mendatang. Terbaru, mereka muncul dengan sebuah item premium iaitu MP3 yang mengandungi 101 buah lagu. Sebuah cenderamata yang seharusnya dimiliki oleh para peminat tegar Search.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters