Jom Buat Duit

Tuesday 24 April 2012

Karisma pemboros





AKTRES Karisma Kapoor memang terkenal sebagai wanita yang mempunyai nilai fesyen yang tinggi. Selain dipuja sebagai pelakon yang hebat, Karisma sentiasa menjadi topik perbualan para peminatnya kerana penampilan dan fesyen yang ditonjolkan.

Dalam satu temu bual yang berkisar tentang fesyen pilihannya, Karisma memberitahu dia suka memakai pakaian yang selesa dan tidak membebankan hanya kerana untuk kelihatan cantik.
"Saya rasa kita akan kelihatan cantik apabila memakai pakaian yang selesa. Selalunya saya suka memakai seluar jean dan baju T, tapi saya juga suka menyarung pakaian tradisional India selain memilih gaun jika perlu menghadiri majlis-majlis tertentu," katanya yang juga memberitahu dia mengumpul banyak beg dan kasut sebagai pelengkap gaya.

Malah Karisma yang jarang bersenam, dengan terbuka mengaku bahawa dia seorang wanita yang boros dan suka berbelanja.
Katanya: "Saya seorang yang boros dan kuat berbelanja. Jika dulu saya hanya berbelanja untuk diri sendiri, tapi sekarang saya banyak juga membeli untuk anak-anak saya. Saya juga suka barangan yang berjenama."

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters