Jom Buat Duit

Tuesday 3 April 2012

Heidi Klum ada kekasih baru


LOS ANGELES: Ketika Heidi Klum bercakap buat kali pertama bulan lalu mengenai keruntuhan rumah tangganya, supermodel itu turut mengumumkan dia bersedia untuk meneruskan kehidupannya.
Kini hanya dua bulan sejak pengumuman dia berpisah dengan bintang pop Seal dibuat, ibu empat anak itu meneruskan kehidupannya dengan bantuan rakan setugas yang telah diperkenalkan kepada bapanya. Heidi, 38, yang dilahirkan di Jerman dilihat makan bersama Thomas Hayo, seorang daripada rakan setugasnya dalam rancangan “Germany’s Next Top Model” - malah, membenarkan Hayo menyuapnya ketika mereka duduk di meja di set penggambaran.

Heidi kelihatan santai ketika meluangkan masa dengan Hayo, pakar pemasaran di New York yang dilihat meletakkan tangannya di paha supermodel itu ketika mereka berehat sebentar daripada penggambaran. Namun, kehadiran bapa Heidi, Gunther menunjukkan ada sesuatu berlaku antara kedua-duanya.
Hayo yang telah mengenali Heidi lebih daripada 10 tahun bersalam dengan Gunther yang tersenyum sebaik tiba di tempat penggambaran di Los Angeles, kelmarin. Heidi menceraikan suami pertamanya, Ric Pipino pada 2002 dan bertemu dengan Seal pada 2003 ketika mengandungkan Leni yang kini berusia tujuh tahun. - DM

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters