Jom Buat Duit

Monday 12 March 2012

Ella hormat permintaan bakal suami

 
ELLA lebih selesa mengunci mulut untuk menjawap soal perkahwinannya.


KECOH baru-baru ini apabila ratu rock negara, Ella atau nama sebenarnya Norzila Aminuddin, 46, dilaporkan bakal bernikah menjelang hujung tahun ini.
Jejaka yang dikenali sebagai A itu juga dikatakan pernah menjalinkan hubungan cinta dengan penyanyi lagu Sepi Sekuntum Mawar Merah itu suatu ketika dahulu namun putus di tengah jalan.
Gosip mula bertiup setelah pasangan itu dikesan menghadiri kursus kahwin di lokasi yang sama dengan pasangan Yusri dan Lisa pernah ikuti iaitu di Pusat Bandar Damansara, Petaling Jaya pada awal bulan ini.

Kesempatan bertemu dengan penyanyi itu sewaktu Hot FM Big Jam 2012 di Dataran Shahbandar, Kuala Terengganu, Terengganu hujung minggu lalu, Kosmo! cuba mendapatkan kepastian lanjut.
Bagaimanapun kali ini, Ella memilih untuk mengunci mulut dan banyak memberi jawapan tidak mahu komen. Dia menjadi begitu berhati-hati untuk menjawab soalan yang dilontarkan kepada pihak media.

Kosmo!: Benarkah gosip yang mengatakan Ella bakal menamatkan zaman bujang tidak lama lagi?
ELLA: Saya enggan komen. Saya harus menghormati permintaan pihak lelaki.
Semakin dibiarkan perkara ini tidak berjawab bermakna bakal memberikan seribu satu spekulasi orang ramai. Komen Ella?

Oleh sebab itulah saya enggan komen. Sebab nanti orang akan menyalahtafsir dan membuat pelbagai andaian. Sebelum ini pun khabar yang keluar menyimpang daripada perkara sebenar.
Hal ini bermakna berita yang dilaporkan sebelum ini tidak benar?
Jangan percaya gosip-gosip di internet.
Sebagai seorang penyanyi terkenal dan selebriti, bagaimana Ella melihat sebuah institusi perkahwinan itu sendiri?

Saya tidak boleh komen lanjut sebab saya belum berkahwin. Berkahwin itu wajib bagi setiap orang
Ella percaya pada kuasa cinta? Perlukah cinta dalam diri seorang Ella?
Saya tak tahu. Mungkin perasaan yang sama dirasa oleh semua insan yang bercinta.
Sepanjang tahun ini, selain sibuk dengan program Mentor, apa agenda kerjaya Ella?
Tahun ini sibuk bagi saya. Pada 25 Mac ini saya akan ke Singapura untuk konsert Ella dan Awie. Pada bulan April pula saya akan ke Surabaya seterusnya ke Jakarta, Indonesia dan Brunei untuk membuat persembahan di sana. Menjelang hujung tahun selepas Hari Raya Aidilfitri pula, barangkali bakal berangkat ke Dublin, Ireland dan Amsterdam.
Nampak gaya sepanjang tahun Ella sibuk dengan karier dan hal ini bermakna Ella tidak akan ada waktu untuk diri sendiri?
Nampaknya begitulah (ketawa).

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters