Jom Buat Duit

Saturday 5 May 2012

Perbuatan lucah anak pengasuh


KANGAR: Seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun yang kerap menangis sebaik dihantar ke rumah pengasuhnya di Jalan Padang Behor-Guar Syed Alwi, di sini, sejak seminggu lalu, membongkar rahsia apabila mendakwa dia dipaksa melakukan seks oral di rumah pengasuhnya sejak sebulan lalu.
Difahamkan, mangsa yang juga anak bongsu daripada empat beradik itu dihantar di rumah berkenaan sejak setahun lalu dan dipaksa melakukan seks oral oleh anak pengasuh berusia 15 tahun.

Ibu mangsa yang enggan dikenali dan bekerja sebagai peniaga itu berkata, dia dimaklumkan anaknya tiga minggu lalu bahawa pelajar tingkatan tiga sebuah sekolah itu menyuruhnya melakukan seks oral sehingga mangsa muntah teruk.
“Anak saya memberitahu dia diperlakukan sedemikian sejak tiga minggu lalu sebelum saya tidak menghantarnya ke sana lagi, namun tidak mengesyaki sesuatu yang buruk.

“Namun, minggu lalu saya cuba menghantarnya ke sana sebelum dia menangis tidak mahu ke rumah pengasuhnya,” katanya di sini, semalam. Menurutnya, kelmarin mangsa mengadu kesakitan di kemaluannya termasuk sakit ketika hendak membuang air kecil.

“Saya menghantarnya ke Unit Kecemasan Hospital Tuanku Fauziah (HTF), di sini, kelmarin sebelum doktor memberitahu kemaluan anak saya dijangkiti kuman,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kangar, Superintendan Abdul Rahman Mohd Noordin mengesahkan menerima laporan berkenaan dan menyiasat perkara berkenaan.

Katanya, suspek masih diburu dan kes disiasat mengikut Seksyen 377E Kanun Keseksaan kerana merangsang dengan tujuan melakukan perbuatan melampau yang salah.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters